Rólunk

Ági_új_kép1Paul Ágnes

Paul Ágnes 2004-ben végzett a BGF, Külkereskedelmi Főiskolai kar, Gazdaságdiplomácia és nemzetközi EU-menedzsment szakán. 2003-tól a Deutsche Welle német nemzetközi rádió- és televízió-társaság igazgatóságán nemzetközi és belföldi sajtó és PR feladatokkal foglalkozott, majd Magyarországon a Filmmúzeum Televíziónál folytatta munkáját. Médiareferensként a televízió pozícionálása, sajtókommunikációjának kiépítése, valamint kampánystratégiáinak kidolgozása és lebonyolítása tartozott feladatai közé, majd a Filmmúzeum Televízió igazgatójaként valamennyi szervezeti egység koordinálásával és irányításával, üzleti tervek kialakításával bővült feladatköre. A Filmmúzeum csoport terjeszkedésével a TV Paprika Zrt. megalakulásában és irányvonalainak kialakításában közreműködött.

Ágnes a Filmmúzeum csoportban végzett munkái után a T-Online Magyarország Zrt. felkérésére tartalomszolgáltatási menedzserként a cég mobil tartalomszolgáltatásainak projektvezetését vette át, melyben új szolgáltatások kidolgozása és azok piaci bevezetése tartozott fő kompetenciái közé. 2007-ben a Magyar Rádió Zrt. új elnökségének munkáját segítette kommunikációs tanácsadóként, amelyben az MR2 – Petőfi Rádió új irányvonalainak kidolgozásában, valamint a Magyar Rádió újrapozícionálásának, és rebranding stratégiájának kialakításában vett részt. A Lex Koan Communications ügyfélkapcsolati vezetőjeként, a cég partnereinek kommunikációs-stratégiai tanácsadásával foglalkozott, kiemelt ügyfelei közé tartoztak a Chello CE valamint az OTP Alapkezelő.
2008 végén megalapította társával, Hajós Szandrával saját kommunikációs tanácsadó cégét az Organic Communications-t.

Becsei Tímea

Becsei Tímea az Organic Communications kommunikációs tanácsadója 2012 tavaszától Londonban építi ügynökség nemzetközi kapcsolatait.