Referenciák

Ajánlások:

“Sok cég van a kommunikációs piacon. Sőt, sok jó cég is. Ám olyan felkészült, a nemzetközi pályát értő, azon otthonosan mozgó csapat, mint az Organic, nem terem minden bokorban. Ezt nem csak mondjuk, hanem tudjuk, mert kipróbáltuk. Pillanatok alatt átlátták a feladatot, halmokban hordták elénk a jobbnál jobb ötleteket, úgy, hogy a csapat fele itthon, a másik fele éppen külföldön tartózkodott. Kreativitásuk mellet külön szót érdemel érzékenységük a társadalom problémás ügyei iránt. Nehéz témákat fognak meg elképesztő elkötelezettséggel és visznek végig, sikeresen. Elég csak a referencialistát végigböngészni. És hát ne menjünk el szó nélkül a személyiségükből eredő pozitív energiák mellett sem. Ritka kincs ez manapság. Egyszóval, ha engem kérdeznek, csak ajánlani tudom az Organic-ot!”  

Mezriczky László – ügyvezető igazgató, ISPIRO Consulting; elnök, Magyar Reklámszövetség

Ügyfeleink:

Goethe Intézet

nemkunszt_logo_high

2014 szeptemberében a Goethe Intézet felkérésére, kreatív kampányt dolgoztunk ki a német nyelv- és kultúra népszerűsítésére, amely elnyerte a Content Marketing Award 2015 Aranydíjat. A magyar köznyelvben közel százra tehető a németből vett szavaink száma – így igazán nem kunszt megtanulni a nyelvet! A Nem Kunszt projekthez weboldalt készítettünk (www.nemkunszt.hu), ahol folyamatosan épül Magyarország első németnyelv-tanulási térképe, és interaktív szófelhő segíti a magyarban is használt német szavak megismerésének eredetét. Tanárok, szülők és diákok egyaránt hasznos információkat találnak ezen az oldalon.
A Nem Kunszt “arca” Sub Bass Monster rapper, aki több mint száz német eredetű szóból készített középiskolásoknak egy dalt. Az Egyszervolt oldalán pedig Hans Hase nyúl kalauzolta a kicsiket interaktív játékok segítségével a német szavak tanulására.

 

TriGranit Management Zrt.

tgm_logo

Paul Ágnes, az Organic Communications ügyvezetője, 2014 márciusától segítette a TriGranit senior PR-tanácsadójaként a vállalatot. Feladatai közé tartozott a médiával és a befektetőkkel való kapcsolattartás és a cég belső kommunikációjának megújítása. Ágnes képviseletében az Organic felelt a cég közép-keleti és ázsiai régióban való terjeszkedésének PR-kommunikációjáért, valamint a vállalat CSR-kapcsolataiért. www.trigranit.comwww.trigranitmanagement.com

VS.hu

logo_kekek

A 2013 novemberében induló új hírportál alapkoncepciójának és struktúrájának kidolgozásában, valamint szervezetfejlesztésében ügynökségünk is tevékenyen részt vett. A VS.hu mára az online médiapiac elismert szerplőjévé nőtte ki magát.

Európai Bizottság Magyarországi Képviselete 

EC-newlogo-hu-1000

„Citizens’ Dialogue” – „Párbeszéd Európa jövőjéről” – A Brüsszelben, az Európai Bizottság által létrehozott és útjára indított rendezvénysorozat célja, hogy az európai polgárokat aktív véleményformálásra és európai, kollektív gondolkodásra sarkallja. A rendezvényen a polgárok megoszthatják véleményüket Európa jövőjéről, az Európai Unióról, illetve uniós jogaikról. A fórum hazai, győri állomásának sajtófeladatait és promócióját ügynökségünk végezte.

The way ahead for Europe: Economic Governance promoting Growth and Jobs - 2013. december 6-án az Európai Bizottság Magyarországi Képviseletének megbízása alapján egy egynapos, rangos szakmai konferenciát szervezünk a gazdasági kormányzás és az európai szemeszter kapcsán. A konferencia két fő témája a 2014-es éves növekedési jelentés, valamint az ahhoz szorosan kapcsolódó foglalkoztatottság és szociális felzárkózás, továbbá az egyes országokra vonatkozó specifikus ajánlások. A konferencia mellett egy egyetemistáknak szóló versenyt is hirdetünk; „Javaslataim Magyarország számára 2014-ben”.

Európai Bizottság, Külügyminisztérium  – Szóval?! Országos Vitaverseny

Szóval?!A Szóval?! az első hivatalos országos méretű disputa-verseny középiskolások számára, mely az Európai Bizottság, a Külügyminisztérium és az Európai Parlament kezdeményezésére és finanszírozásában valósult meg. A versenyt kiterjedt, országosan biztosított sajtómegjelenésekkel, interjúk és cikkek készítésével, és PR-kampánnyal támogattuk. A nagy sikerre való tekintettel az Európai Bizottság saját kezdeményezésű projektjeinket is támogatja.

Budapesti Európai Tehetségközpont

eu_talent_centre

2008-ban a parlament döntő többséggel fogadta el a 20 évre szóló Nemzeti Tehetség Programot. Az állami és civil szféra által is támogatott program azért különleges, mert több évszázados tehetségsegítő hagyományokat szervez rendszerré, és többek között egy országos tehetségtámogató hálózat létrejöttét is segíti. Ez a hazai kezdeményezésű együttműködési-hálózat uniós szinten is figyelmet kapott, ezért a Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetségének égisze alatt 2012 júliusában elkezdte működését a Budapesti Európai Tehetségközpont. A központ induló kommunikációs tevékenységét az Organic koordinálta: megszerveztük a nyitó sajtótájékoztatót, és a projekt kezdeti időszaka alatt szakmai támogatást adtunk, valamint követtük a központ munkáját.

Emporio Armani & Capsula Multibrand Store

capsula_logo1

A világmárkák budapesti sajtókommunikációs kampányát is koordináljuk. A Csillag Születik televíziós sorozat alatt számos megjelenést, cikket, interjút generáltunk az Amani, Dolce Gabbana és egyéb világhíres márkák számára.  Hamarosan új feladatot kaptunk: az Armani megjelenéseit az X-Faktor tehetségkutató műsorban az Organic segítette.

A.T.Kearney

A.T._logo2Az A.T. Kearney egy 1926-ban, Chicagóban alapított globális menedzsment tanácsadó cég, mely felsővezetők stratégiai és szervezeti tanácsadására szakosodott. Napjainkban a világ vezető menedzsment tanácsadó cégeinek egyike, több mint 20 év tapasztalattal a Közép-Kelet Európai régióban.  A hazai piacnyitásban lévő cég számára felsővezetői lobbi tevékenységet és PR-kommunikációs tanácsadást nyújtunk.

 

We Love Budapest

WLBP_logo

Cégünk tanácsadóként segíti a We Love Budapest turisztikai és program portál Reloaded nevet viselő konferencia-sorozatának tartalmi kidolgozását és sajtókommunikációját. Az első konferenciát 2012. május 10-én tartottuk, amelynek témája a hazánkban készülő külföldi filmes produkciók jelenlétének szerepét hangsúlyozta.

Budapesti Barangoló Játék

BB_logo

2011-ben online budapesti városismereti játékot indítottunk fiataloknak. A Budapesti Barangoló egy pilot-jellegű valós és virtuális kincskereső játék, melyet 2011 májusában bonyolítottunk le. Koncepcióját az Egyszervolt.hu stábjával dolgoztuk ki, és a kivitelezési szakaszban is együttműködtünk velük. A játék lebonyolítása mellett a sajtókommunikációért is az Organic felelt. A kampány célja a digitális írástudás és szórakozva oktatás ötvözése volt egy olyan játékban, amelyben az internet okos használata és a város valós helyeinek megismerése volt a cél. A projektet az Európai Bizottság és a Külügyminisztérium támogatta az elnökségi év programjai közé válogatva. http://www.budapestibarangolo.eu/bejelentkezes.php

Budapesti Vidám Park Zrt.

Vidámpark

2011-ben a Vidámság Parkjának teljes kommunikációs tanácsadását, továbbá kríziskommunikációs tanácsadását végeztük. Ezen felül kreatív PR-ötletekkel segítettük a Park kommunikációját, sajtóeseményeket szerveztünk, CSR-stratégiát építettünk.

 

Magyar Géniusz  Projektiroda                                                          

magyar_géniusz_projektiroda1-e1338225843906

Egyik kedvenc projektünk, melynek során a magyar tehetséggondozás hálózatának kommunikációs stratégiáját építettük ki.

 

 Helikon Könyvkiadó

Helikon

A Könyvkiadó nevének öregbítését és kampányainak hírvitelét vállaltuk másfél éven át. A Helikon szépirodalmi műveit rendezvényekkel, izgalmas kampányokkal, például online közvélemény-kutatásokkal promotáltuk. http://www.origo.hu/kotvefuzve/blog/20110407-marai-nepszerusegenek-okat-kutatjak-nagy-marai-jatek-a-helikon-kiado.html

 Soproni Borvidék Marketing Kft.

 A magyar borok, ezen belül a soproni nedűk fenséges voltának kommunikációját tűztük ki célul, valamint kampánytervezésben és lebonyolításban, együttműködői partnerhálózat-építésben is segítettük a Kft.-t.

 

 

Rézangyal Pálinka

Rézangyal PálinkaházA magyar kultúra szerves része a pálinkafogyasztás.  Ennek gasztro-kulturális és közösségépítő hatásait, majd a márkát építettük fel a sajtóban teljeskörű kommunikációs és PR-stratégia kialakításával és végrehajtásával 2008-ban.

 

 

Videoklinika

video_klinika

A Videoklinika.hu 2009 tavaszán indult el azzal a céllal, hogy egészségügyi tanácsokat adjon laikusoknak orvosok segítségével, akik élőben rendelnek a klinika stúdiójában. A video anyagok visszakereshetőek, így mára egy részletes, kulcsszavak alapján kereshető adatbázis áll rendelkezésre az internetező, segítséget kereső emberek számára. Sváby Andrást a Videoklinika egyik alapítóját az alapgondolattól kezdve segítettük, hogy a site létrejöhessen. A stratégiai tanácsadást intenzív nyitókommunikációval kísértük.

Pont Debrecen

Kommunikációs és rendezvényszervező ügynökség elindításában segítettünk 2011-ben Debrecenben. A név kreatív-koncepciójának, az arculat, a rendezvényszervezés és ügyfélmenedzsment módszertani kialakítására kaptunk megbízást a TBT Tanácsadó irodától. http://pontdebrecen.hu/

Anyajegy ambulancia

anyajegy_ambulancia

Az Anyajegy Ambulanciát 2008-ben alapították szakemberek azzal a céllal, hogy a lehető legprofesszionálisabb szolgáltatást nyújtsák a melanoma malignum – rosszindulatú bőrdaganat megelőzése érdekében. Az Anyajegy Ambulancia célja, hogy a melanoma kialakulásának veszélyére felhívja a figyelmet és a pácienseket teljes körű tanácsadással lássa el a szakszerű, színvonalas orvosi ellátás mellett. Az Ambulanciát alapüzeneteinek meghatározásában, kommunikációs stratégiájának építésében, rebranding, majd teljes arculatváltásának, valamint megújult honlapjának strukturális kialakításában segítettük.

Parfümcenter

parumcenter_logoAz ország legnagyobb online parfümériája, melynek online rebranding stratégia kialakítását, valamint marketing kampány tervezését és kommunikációs tanácsadását végeztük.

 

Grafton

grafton-logoA munkaerőközvetítés-tevékenységet folytató nemzetközi cég munkáját többek között Facebook-kommunikáció elindításával, weboldalának tartalmi tanácsadásával és teljes kialakításával segítettük.

Társadalmi kampányaink

Hiszünk abban, hogy érdemes jó ügyeket felkarolni, azoknak PR és alternatív kommunikációval olyan publicitást generálni, ami hatékonyan eléri a témára fogékony közönséget.

Önkéntes Központ Alapítvány

OKA_logoTöbb éve PR-kommunikációs tanácsadással segítjük az Önkéntes Központ Alapítványt. Olyan figyelemfelkeltő akciókat dolgoztunk ki, mint a Próbababák az önkéntességért –kampány, amely felkelti az országos és a helyi média, valamint az önkéntesség iránt fogékony, de azt még nem ismerő közönséget is. http://www.nlcafe.hu/ezvan/20100903/vigyazat_tamadnak_a_beszelo_probababak/

Magyar Élelmiszerbank

elemiszerbankA MÉB célja az élelmiszerfeleslegek és az arra rászorulók közötti kapcsolat kiépítése. 2012 tavaszán ellátogattunk az Egyesület raktárába, és lelkes újságírókkal együtt pakoltunk dobozokba több kilogramm ételt, amelyeket aztán szétosztottunk a pesterzsébeti Anyaoltalmazó Alapítvány anyaotthonban. Azóta folyamatosan segítjük a szervezet munkáját.

 Movember Hungary

Mo_logo22009 október végén indítottuk útjára a kampányunkat egy ausztrál kezdeményezés mintájára, amelynek lényege, hogy a férfiak arcszőrzetük megnövesztésével kampányolnak a prosztatarák megelőzésének fontossága mellett. http://www.pozitivnap.hu/belfold/iden-is-movember-kampany-a-ferfiak-egeszsegeert

 

Jótékony klikkelés

2009-ben a hírkereső.hu jótékonysági kampányának tervezését és lebonyolítását végeztük, amely „Jótékony klikkelés” néven, több hónapon át zajlott arra bátorítva a portál olvasóit, hogy olvassanak több hírt a portálon, s így segítsenek egy alapítványnak.